niedziela, 24 maja 2015

Poznań Szyje IX


W sobotę 23 maja odbyło się IX spotkanie grupy "Poznań Szyje", w którym miałam ogromną przyjemność po raz pierwszy uczestniczyć. Spotkanie przebiegało w przyjemnej i gadatliwej atmosferze, przy akompaniamencie odgłosów maszyn do szycia :] 

Po krótkiej chwili relaksu połączonej z ploteczkami przy kawie i ciasteczkach wszystkie dziewczyny przystąpiły do pracy. Temat spotkania był otwarty, każdy szył na co miał ochotę. 

Powstała m.in. pojemna torba, ślubny żakiecik, spódniczki tiulowe, spódnica, dwie sukienki, fartuszek. Jednym słowem - pełne urozmaicenie.

Miło było spędzić popołudnie w szwalniczym towarzystwie, powymieniać się uwagami i zyskać cenne rady dotyczące szycia. Ja podjęłam się próby uszycia patchworku za co sama w domu od dawna nie mogłam się zabrać! 

Poniżej krótka fotorelacja ze spotkania. Do zobaczenia na następnej edycji!


































5 komentarzy:

  1. Oj tak to było bardzo udane spotkanie przy maszynach, plotkach, wspaniałych wypiekach Alicji i ogórkach kiszonych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam na Twoje zdjecia, bo mnie nie ma na żadnym ;))

      Usuń
  2. No tak to właśnie jest, gdy stoi się po drugiej stronie aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze dwie kocie poszewki powstały! Już są w użytkowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wiedziałam, że o czymś zapomniałam :]

      Usuń