piątek, 8 maja 2015

Let's go for a bike! czyli baggy z Burdy dla dzieci

Wszyscy teraz szyją baggy. Chciałam i ja, ale skąd wziąć wykrój? I jak na życzenie w nowej Burdzie 05/2015 pojawił się ten model spodenek. Uszyłam więc i ja! 
I faktycznie szyje się je szybko i przyjemnie! Wystarczy jedna drzemka dziecka i spodenki gotowe :]

To moja swobodna interpretacja tego wykroju, gdyż chciałam by były bardziej dziewczęce. Dodałam zakładki przy pasie i nogawki podwinęłam. Będzie można je wydłużyć jak latorośl urośnie, przez co ponosi je dłużej. Przód zdobi aksamitna kokardka.

Kupiłam tylko 0,5 m dresówki w rowery, a uszyłam z niej już trzy rzeczy :) Co będzie następne? Zaglądajcie :)













Szycie:














11 komentarzy:

  1. Ale super galotki , sama bym takie nosiła, a wzór w rowery rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Bardzo mi się podobają te porciaki :)
    Pozdrawiam!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, super wykrój, też muszę takie uszyć, a że wykrój nie wydaje się skomplikowany, to lecę po burdę. A one są bez gumki?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne portasy! Nie jestem zwolenniczką baggy, bo wiszą tam gdzie nie powinny... A Twoje super - dopasowane, dziewczęce i słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie lubie:) superaśne:) mojej MAŁEJ też szyję czasem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły świetnie!
    Plus perfekcyjne zdj! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. można gdzieś jeszcze zdobyć ten wykrój?

    OdpowiedzUsuń
  8. można gdzieś jeszcze zdobyć ten wykrój?

    OdpowiedzUsuń
  9. O, też bym chciała ten wykrój..

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd taka dresówka w rowery?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń