wtorek, 31 marca 2015

Zaczynamy sezon sukienkowy! Moja pierwsza sukienka dresowa ;-)


Wyskoczyłam ostatnio na spacer z Lenką ubraną w strój "roboczy". Lenka lubi bawić się w błotku i piasku, więc czasem lepiej nie ubierać jej zbyt wyjściowo. Pewnie każda mama wie o czym mówię :] 
I tak, po drodze ktoś mnie zapytał czy Lenka to chłopiec. Dało mi to do myślenia. Postanowiłam ubierać Lenkę bardziej dziewczęco i wzbogacić jej szafę w więcej sukienek. 

Uszyłam moją pierwszą sukienkę dresową. Jak zwykle bez wykroju i wyszła trochę niewymiarowa. Dekolt za szeroki, rękawki trochę ciasne, dół dość wąski ;) następnym razem wezmę wykrój z Burdy ;) tylko właśnie mało jest wykrojów na dziecięce ciuszki. 
A jak wasze dzieciaczki chodzą ubrane na co dzień?














3 komentarze:

  1. piękna sukienka! w sumie sama bym w takich chętnie chodziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś Ty, namęczyłam się, żeby zrobić jej zdjęcie. Ostatnio ucieka przed aparatem i robi fochy :)

    OdpowiedzUsuń