niedziela, 29 marca 2015

DIY półka domek do pokoju dziecka



Dziś będzie wpis z cyklu DIY z drewna :)

Robienie półeczek to sama przyjemność, prawie tak wielka jak szycie :-) 
Jako deski na półkę wykorzystałam sztachetki płotowe kupione w Leroy Merlin (przemili panowie z działu drewna przycięli mi je na wymiar).

Ta półeczka jednak okazała się trudniejsza w realizacji niż myślałam.
Można by zbić ją gwoździkami i wtedy sprawa byłaby prosta, ale ja porwałam się na połączenia kołkowe. Wymaga to dużej precyzji i odpowiednich narzędzi.  

Myślałam, by pomalować jeszcze półeczkę na biało. Na razie jednak pozostawiam tak jak jest. Fajnie pasuje do pokoiku Lenki :-)










Realizacja 













5 komentarzy:

  1. Normalnie szacunek, taki domek to nielada wyzwanie, wyszedł ślicznie i bardzo porządnie , pozdrawiam i zapraszam do mnie na metamorfozę szafki nocnej, Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A podpowie Pani, jakie są wymiary desek? :) Zabieram się za robienie domku już od dłuższego czasu i tak jakoś się zebrać nie mogę... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mogę prosić o wymiary deseczek?

    OdpowiedzUsuń