wtorek, 30 grudnia 2014

Świąteczne prezenty DIY

W tym roku prezenty na gwiazdkę robiłam ręcznie. Wszystkie podarki były robione z sercem. Babcie dostały fartuchy. Mousz czapkę. Brat dresy, aby mógł zaprezentować w wigilię prawdziwy dress code. Tata torbę na dokumenty, którą określił jako torbę kanara.

Najwięcej frajdy z tych prezentów miałam chyba właśnie ja :)









Bardzo fajnie wyszły dresy, mam zamiar uszyć sobie podobne :)

Lenka nie ukrywała radości z namiotu :)

Czy ktoś z was robił kiedyś prezenty ręcznie albo otrzymał ręcznie robiony prezent i jakie były wrażenia? Czy lubicie takie prezenty?




6 komentarzy:

  1. Takie prezenty są najlepsze! Ja dostałam ręcznie robioną, meksykańską piniatę:D teraz czeka na urodziny. A za robienie wigwamu zabieram się dzisiaj, muszę jeszcze tylko zdobyć patyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak nawet ja sama jestem pod wrazeniem jak fajnie wyszly :) tkaniny z ikei sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Ja ostatnio zrobiłam sobie sama ozdoby na okna. :) wyszły naprawdę fajne!

    OdpowiedzUsuń